දැන් මාසයක පටන් කොච්චියාගේ නෝනා කොන්දේ ආබාධයක් නිසා පීඩා විඳින්නේය. ගේ ඇතුලේ ලිස්සා වැටුණු ඈ කොන්දේ ඇතිවූ බරපතල නොවු වේදනාව නොසලකා සිටියාය. ඒත් එන්න එන්නම වේදනාව වැඩිවූ අතර වෛද්ය ප්රතිකාර කරා යොමුවීමෙන් පසු දැන ගන්නට ලැබුණේ කශේරුවේ අස්ථි දෙකක් අතර පරතරය අඩුවී ඇති බවක් ය. බටහිර වෛද්ය ප්රතිකාර වලින් ගුණයක් නැති කල්හි යොමු වුණේ ආයුර්වේද ප්රතිකාර වෙතය. දැන් සති දෙකක් තිස්සේ දිනපතා ඇය ව ප්රතිකාර සඳහා ගෙන යන අතර දිනෙන් දින ප්රගතියක් දක්නට ඇත්තේය.
මුල් දින කීපයේ හැන්දෑවේ වෙලාවක් වෙන් කර ගත්තද එය අපේ දෛනික රාජකාරි වලට බාධාවක් හෙයින් කීප දිනෙක සිට උදේ 8.30 ට ඇයව අදාල ආයුර්වේද ප්රතිකාර මධ්යස්ථානය කරා ඇරලවිය යුත්තේය. ඇතැම් දින වල ජහුටාද අප සමග යන්නේය. එසේ යන යම් දිනවල ඈ එහි ඇරලවා අප පාතරාසය සඳහා රුවී ප්රදේශයේ අවන් හලක් වෙත යන්නේ බඩ කට පුරා වඩේ සහ තෝසේ කන්නටය.
පසු ගිය සතියේ එසේ එක් අවන්හලකින් තේ ඉල්ලූ විට පීරිසි කුට්ටමක තේ ලැබුණේය.ඒ දුටු ජහුටා කීවේ පීරිසියේ දමා තේ බොන්නට හිතෙන බවය. ඕමානයේ පීරිසි කුට්ටමක තේ එකක් ලැබෙන්නේ එහෙමත් කලාතුරකින් ය.කෙසේ නමුත් ඒ ප්රකාශය කොච්චියාව දශක තුනක් පමණ ආපස්සට ගෙනාවේය. එක්දාස් නවසිය අසූ ගණන් වල
… එනම් කොච්චියා පොඩි එකා සන්ධියේ සිදුවීම් සමුදායක් සිත්තම් පෙළක් සේ මතකයට ආවේය.
ඔය කාලයේ කොච්චියාට තදින් හතිය තිබුණේය. දෙවරක්ම නියුමෝනියාව සෑදී ලේඩි රිජ්වේ එකේ හිටියේය. ලේඩි රිජ්වේ එකට එකල කිව්වේ නෝනා වාට්ටුව කියාය.පැය හයෙන් හයට ඉන්ජෙක්ෂන් ගැසුවා මතකය. ඉන්ජෙක්ෂන් ගහන්නට නර්ස් ලා එන විට සියලු පොඩි උන් හඬා වැටෙද්දී මා නොහඬා සිටියා මතකය. නර්ස් ලා අනෙක් පොඩි උන්ට මාව වීරයෙක් කර පෙන්නුවෝය.
ඔය කී රෝගී තත්වයන් හට කොච්චියාට බෙහෙත් කළේ ප්රියානි සොයිසා ය. අදටත් මට ඇගේ මුහුණ මතකේ ඇත්තේය.. එකල මිලිටරි පිස්සුවක් තිබූ කොච්චියා ඈ දුටු කල සැලියුට් ගැසුවේය. ඇගේ ප්රියතම රෝගියා වූයේද කොච්චියාය. නිතර ඈ චැනල් කිරීම සිදුවූ ඒ කාලයේ මගේ දෙමාපියෝ මහත් කට්ටක් කෑවෝය.
මුලදී ප්රියානි සොයිසා ආවේ සෙන්ට්රල් එකට විතරය. එකල සෙන්ට්රල් එක තිබ්බේ හෝටන් ප්ලේස් එකේය. දැන් එතන එවැන්නක් නැත්තේය. හෝටන් පෙදෙසේ වූ ඒ සෙන්ට්රල් එක කොච්චියාට අදටත් හොඳින් මතකය. එහි වූ චැනල් කාමර මෙන්ම වැසිකිළි පවා තාමත් හිතේ ඇත්තේය.
අද මෙන් එක ක්ලික් එකකින් හෝ ඇමතුමකින් හෝ දොස්තරලා චැනල් කිරීමේ ක්රමයක් එදා තිබ්බේ නැතිය. ඒ සඳහා එතනටම යා යුතුය. එකල චැනලින් සෙන්ටර්ස් තිබ්බේ දෙක තුනක් ය. සෙන්ට්රල් ඉන් මූලික වූ අතර පසුව ආවේ ග්ලාස් හවුස් ය.. එය තිබ්බේ කටුගේ ඉස්සරහට වන්නය. කොච්චියාට ඒ කාලේ කටුගේ කටපාඩම් ය. ඕනෑම කෞතුක වස්තුවක් ඇති තැන මතකයෙන් කියන්නට තරම් මා එහි ගොස් ඇත්තේය. ඒ චැනලින් නිසා මය.
වහන්නට ඔන්න මෙන්න කාලයේ සෙන්ට්රල් එකේ ඉදිරිපස |
දොස්තර බැහැ දැකීමෙන් අනතුරුව අප යන්නේ දවල් කෑම ගන්නටය. ඒ කාලේ බේක් හවුස් එක කියන්නේ සැලකිය යුතු හෝටලයක් ය. බත් කන්නට නම් එහි උඩ තට්ටුවට යා යුතුය. යට තට්ටුවේ ඇත්තේ ෂෝට් ඊට්ස් හා ස්වීට්ස් ය. උඩට ගොස් රයිස් ඇන්ඩ් කරි හෝ බිරියානි ඉල්ලන්නට පුලුවන් ය. අරාබියේ ඉන්නා නිසා අද බිරියානි කීවාට ලංකාවේ අප කිව්වේත් කියන්නේත් බුරියානි කියාය.දීසි වලට දමා ගෙනෙන ඒ කෑම වේලද තාම මතකය. කෑමෙන් පසු වටලප්පන් හෝ කැරමල් පුඩින් ය. කොච්චියා බේත් ගන්නට එන ඔය ගමනේ ආසම කරන කොටස ඕකය. ඇතැම් දාට කොච්චියා වටලප්පන් දෙකක් ම කන්නේය.. එකක් කෑවත් එදාට අම්මාගෙන් කොටසක් කන්නේය. ඔය බේක් හවුස් එක තිබ්බේ පරණ ගෙදරක් වගේ එකකය. ඒ වේටර් ලාද රහීමාවේ වේටර් ලා මෙන්ම කොච්චියාට ආදරේ කළෝය. කෑමෙන් පසු එහි ඉහළ මාලයේ වූ කොරිඩෝරයක් දිගේ ගියවිට හමුවන ඉතා විශාල වැසිකිළියකට ගොස් මුත්රා කිරීමද මා පුරුද්දක් සේ කළේය. මේ සියල්ල ඊයේ පෙරේදා මතක් වුණේ තේ පීරිසියක් නිසාය.
අත හැර දමා මළ කෑමට ලක්වූ කෝච්චියේ එන්ජිම |
ඇතැම් දාට ප්රියානි සොයිසා දවල් එන්නේ නැති බව හදිසියේ දැනුම් දෙන්නේය. එදාට හවස් වනතුරු කාලය ගත කළ යුතුය. එවිට අම්මාත් තාත්තාත් මා රැගෙන විහාර මහා දේවී උද්යනයට යන්නෝය. එකල කාලය කෑමට MC හෝ Crescat වගේ පොෂ් තැන් නොතිබ්බේය. පාක් එකට යන කොච්චියා එහි වූ කෝච්චියට මහත් සේ ආසා කළේය. එහි රවුමක් යන්නට අමතක නොකළ මා.ඇතැම් දින වල බත් කෑවේ ඒ තුල ඉඳ ගෙනය. එවැන් දිනවල බත් පාර්සල් ගෙනැවිත් අපි පාක් එකේ ඉඳන් කෑ බවද මතකය.
ඔය කාලයේ අප හා ඔය ගමන් වලට සහභාගි වූ රියදුරා ඇඩ්ඩිං මාමා ය. උන්දෑ අද ජීවතුන් අතර ඉන්නවාද නැද්ද කියා දන්නේ නැතිය. හෙට ඒ ගැන ගෙදරට කතා කර අසා ගත යුත්තේය . ඇඩ්ඩිං මාමා නැති දාට ඔය ගමන ගියේ විල්බට් මාමා එක්කය. හවස් ජාමේ ආපසු එන විට තේ බොන්නට තාත්තා යන්නේ වත්තල ස්වීට් හවුස් එකටය. අඩියෙන් අඩියට පේස්ට්රි ෂොප් නොතිබූ එදා ස්වීට් හවුස් කියන්නේ සුපිරි ස්පොට් එකක් ය. නුගේගොඩ මෙන්ම කිරිබත්ගොඩ හෝ කඩවත ද ස්වීට් හවුස් තිබ්බේය. ඒ තේ එක මෙන්ම එහි තිබු ෂෝට් ඊට්ස් ද බේක් හවුසියේ ඒවා වගේම තාම මතකේ ඇත්තේය.
කොච්චියා කාලෙකට පසු අච්චාරුවක් නොවන කතාවක් ලියා අවසන් කළේය. හැබැයි කියවා අවසානයේ ඔහේලාට මාව මළ පෙරේතයෙක් සේ හිතෙන්නටද පුලුවන් ය. කොච්චියා කවදත් කෑමට බීමට ටිකක් පෙරේතය. ඒ නිසා එසේ හිතුවාට අමනාප වෙන්නේද නැත්තේය. කොච්චියා අතීතකාමියෙක් ය. ඒ අතීතයන්ට ඈත ඉඳන් පෙම් කරන්නෙක් ය. ලං වී පෙම් කර රහසේ කඳුලක් හලන්නෙක් ද නොවේය.
කොච්චියා මේ කතාවේ ලින්ක් එක නංගීට යවන්නේය. ඈ එය අම්මා හා තාත්තාටද කියවනවා ඇත්තේය. මා එසේ දෙමාපියන්ට කියවිය හැකි මට්ටමේ ඒවා ලියන්නේ ඉඳ හිටය. නංගී මෙන්ම මල්ලී ද මගේ කුණුහබ්බ ලෝකය දන්නා නිසා උන් මා ලියන ඒවා සාමාන්යයෙන් දෙමාපියන්ට කියවන්නේ ෆිල්ටර් කරලාය.
හැක්.. හැක්.. ඔහොම කන්න හමබවෙන හින්ද කොච්චිය බොහෙත් ගන්නට ඉතා ආසාවෙන් යන්න ඇත්තේය.
ReplyDeleteමමනං ඔය පීරිසියට දාල තේ බොන වැඩේට එච්චර කැමැත්තක් තියෙන එකෙක් නෙමෙයි.
ප්රසන්න. මටත් ඔය පීරිසියට දාලා තේ බොන්න කැමැත්තක් ඇත්තේම නැත.
Deleteකොටින්ම මමත් ඒකට දැන් කැමති නැහැ. එදා ඒ උනාට ඒක නිවා ගත්තු ක්රමේ සහ මම බොන්න ආස වුන විදිහ. මොකද එතන සමහරු ඒ විදියට බොනවා දැකලා තමයි කොච්චියා දෙමාපියන් ගෙන් ඔය විදියට දාලා දෙන්න කියලා ඉල්ලුවේ
Deleteහතිය හැදුණු කොච්චි අරන් රිජ්වෙ දුවනවාලූ
ReplyDeleteනැතිය බියක් රෝහලේදි සැලියුට් දැමුවාලූ
ඇතිය බිව්ව කෑව රසය මතකෙ රැඳෙනවාලූ
බැතිය පුදා දෙමවපියන් මතක් කරනවාලූ.......
ජයවේවා!!!
ස්තූතියි ...ජය!
Deleteග්ලාස් හවුස් දැන් රට පුරාම....
ReplyDeleteසිරාවට?
Deleteදෙයියම්පා කොච්චියෝ දෙමාපියන් අපිට කරපු තරමටත් තවම කරන තරමටත් මම මේ කල්පනා කලේ මම කරපු ලබ්බක් නැතිද කියලාය. අපිට කල තරමට වගේම පිට මිනිස්සුන්ට කරපු තරම නිසාත් සමහර වෙලාවට මම අම්ම තුමියට මදර් තෙරේස කියලත් පියාණන් තුමාට නෙල්සන් මැන්ඩෙලා කියලත් ආමන්ත්රණය කරනවාය.
ReplyDeleteජීවිතෙන් කාලක් පමණ නුවර ජිවත් වූ මාහට (තාත්තා නම් අවුරුදු 25ක් 30ක් වගේ නුවරය. අම්මාත් දැන් පියා සමග අවුරුදු 10ක් පමණ නුවරය) බේක් හවුස් තොසේ කඩවල් වලට අපේ පවුලම එක්කරගෙන ගියත් "ලේක් ෆ්රන්ට්" එකේ චයිනීස් කෑමට ගහන්ට කෑම එකක් අදටත් කාල නැත.
කලක් පියා නැවතී සිටි ස්ථානයේම සුපිරියට නැවතීමට පියාගේ බොස් තුමා අවසර දුන් පසු සතියේ දවස් 7ටම රෑ කෑම වශයෙන් ලේක් ෆ්රන්ට් හම්බුනි.
උදේටත් දවල්ටත් පොල්ගොල්ල ඩැම් එක උඩ තියෙන ලොරි කඩයේ වාඩි වී තොසේ පරාට ගිල්ලෙමි.
දැන් නම් ඉන්දියන් කඩ මට වහ වගේය. සිංහල හෝ දෙමළ කඩයක් සොයා සෑහෙන දුරක් යා යුතුය.
උබ මේ පොස්ට් එකක් ලියා මම තුමාගේ දිව නහර කුලප්පු කල කුසලයයේ ආනිසංස වශයෙන් 31 වෙනිදා රෑ නිවාඩුවක් දමා කොහෙන් හරි සිංහල දෙමල කඩයකට ගොස් රසවත් කෑම එකක් අරං ගෙදර ඇවිත් ජේම්සන් බෝතලයක් ගසා අළුත් අවුරුද්ද සමරන්නට මේ දැන් සිතා ගත්තෙමි.
බොට රොම්බ පිං කොච්චියෝ 🤣
පොල්ගොල්ල ඩෑම් එක පැත්තේ උඹ හිටියේ කොයි හරියෙද? මම කාලයක් වටපුළුවේ හිටියා.
Deleteඕපන් යුනිවසිටි ගියා මචං කාලයක්. 2000 දි වගේ..
Deleteමම ඔහේ හිටියේ ඊට සෑහෙන පස්සේ
Deleteඋඹ ඉන්නේ අසෙයිබා නේද...උඹට ඔප්ෂන් තියෙනවා නේ
Deleteකැැම කැමම කැමම
ReplyDeleteඋඹ දැන් ලියන්නෙ සිංහලෙන්ද වෙන බාසාවකින්ද?
Deleteඅටමා උදෙන්ම ගහලා වගේ
Deleteමනුස්සය බිව්වම කොම්පියුටරේටත් ඩෝප් වෙන්නෙ නෑ කියල කවුරුහරි කියනවනං අටමගෙ කොමෙන්ට් එක පෙන්නහං. හැක්..
Deleteඅටමෝ තෝ බීලා නිදි නේද..
Deleteමේ් රෙදදෙ හැටිි වදිනවිිදිිහ
Deleteවෙන රෙද්දකට මාරු විය යුතු කාලය එළඹී ඇත...
Deleteමේ කාලය සහ මේ තැන් හොඳට මතකයි.
ReplyDeleteඔය හැම තැනක්ම දැන් වෙනස් වෙලා
Deleteමට බෝ ගැන ඉරිසියාය. අපි ඉස්පිරිතාලේ ගිහිං සමහර දවසට ආපහු එන්නේ පයිංය.
ReplyDeleteපයින් ද මොකෙන්ද කියා නැතිය...ඔය කෝකත් අද හිතුවොත් සුන්දරය...
Deleteවැඩිපුර රජයේ රෝහල් වලට ගිය ගස්ලබ්බට නම් සුන්දර මතකයක් කියා යන්තමින් හෝ හොයාගන්න ඇත්තේ හිත හොඳ නර්ස් නැන්දා දෙන සිරින්ජරයක්,සේලයින් බෝතලයක් පමණය.
ReplyDeleteපොඩිකාලේ නුවර බේක් හවුසියේ උඩ තට්ටුවට වෙලා පවුලේ හැමෝම ෆ්රයිඩ් රයිස් කාපු හැටිත් ඒ අස්සෙන්ම මතක් උනේ ය.කොච්චිට පිං ය.
ජයවේවා..!!
මේ කිව්වේ නුවර බේක් හවුසිය නෙවේය. ඇස් ඉස්පිරිතාලය ඉස්සරහට වෙන්නට තිබූ එකය.
Deleteඉස්සෙල්ලාම කොච්චි හාමිනේට ඉක්මන සුවය ප්රාර්ථනා කරනවා ඔන්න.
ReplyDeleteමේකනම් හරිම රසවත් පෝස්ට් එකක් මොකද කෑම හා කෑම තියෙන තැන් ගැනනේ.මමත් හොය කෑම කඩ ගැන බොහොම මනාපනේ.වඩේ කරත්තෙ අච්චාරු කරත්තෙ ඉදන් මහ හෝටල් වලට යනකන්ම කෑම රහ හොය හොයා ගිය කාලයක් තිබුනා.දැන් ඒ පිස්සුව පොඩ්ඩක් කන්ට්රොල් වෙලා මොකද මම කාර බැඳ ගත්ත එකා තුන් වේලම ගෙදර බත් කන්න කැමති එකෙක්නෙ හි හී.
This comment has been removed by the author.
Deleteඅපරාදෙනේ...මාව බැඳගන්න තිබ්බෙ ඔයාට..
Deleteහාමිනේට සුවය පැතුවාට ගොඩක් ස්තුතියි ..ඇය සෑහෙන්න අපහසුවකින් ඉන්නෙ ඔය කොන්දෙ අමාරුව නිසා.
හා.. හා... වැඩේ කියන්නේ මට තාම හිතිලා නෑනේ මේ උන්දට වඩා වෙන උන්දෙක් බැන්ඳනම් හොදයි කියලා.
Deleteඅනික අපි හිතනවනේ එක වගේ සිතුම් පැතුම් තියෙන එකම විදියට කන බොන අඳින පළඳින කෙනෙක් ජීවන සහකාරයා / කාරී හැටියට ලැබුනනම් වාසනාවක් කියල .මටනම් හිතෙන්නේ එක හරිම බෝරින් කියලා.පොඩි ආගියුමන්ට් එකක්, ඝට්ටනයක් , කැපකිරීමක් , එකිනෙකාගේ අදහස් උදහස් වලට නම්්යශීලී වීමක් එක්ක ගෙවෙන ජීවිතේ තමා විඳින්න පුලුවන්.
එකඟයි. එහෙම නොවුනොත් විවිධත්වය නැති වෙනවා..නම්යශීලී බව එක්ක තමයි මෙතෙක් අකමැති හෝ කැමති බව නොදන්නා දේවල් පවා කැමතියි කියලා දැන ගන්නෙ...
Deleteඒක එහෙම්මම තමයි. ගහකට ගහක්වත් වැලකට වැලක්වත් පෑහෙන්නේ නෑ. ගහකුයි වැලකුයි තමයි එකට පවතින්නේ.
Deleteකොචිචි අඩුවෙන් දාපු රෝල්ස් තියෙනවනම් මෙහෙට දුන්නනම් කොච්චි මාමෙ...///
ReplyDeleteජය බෝලී නාත් !!
කොච්චි අඩුවා නෑ කොල්ලො...
Deleteඅපරාදේ..කොච්චි ඔමාන් එන්න තිබුනේ අවුරුදු හතර පහකට කලියෙන්...!
ReplyDeleteඑහෙනම් සෙට් වෙන්න තිබ්බා චෙෆාකි එක්ක
Deleteහෑ.. දැන් මේ බ්ලොග් ලියන ඔක්කොමලා ඉන්නේ ඔමාන් වලද අප්පා..
Deleteඕමාන් වල බ්ලොග් ලියන සහ ලියාපු කීප දෙනෙක් ඉන්නවා.
Deleteඕමානයේ ආයුර්වේද ජනප්රියද ?
ReplyDeleteඑහෙමටම නොවුණත් සෑහෙන්න දුරකට. මෙහේ ඉන්න මලබාරි ජනගහණය එක්ක ආයුර්වේදය මෙහේ අත්යවශ්යම දෙයක්..
Deleteඒ වගේම ගොඩක් ඕමානි ජාතිකයන් දැන් පුරුදු වෙලා ඉන්නවා කේරළයට ගිහින් ආයුර්වේද ප්රතිකාර ගන්න.
ආගමික නිදහස තියනවද පන්සල් කෝවිල් චර්ච් සඳහා? අපේ අය තාම නාත දෙයියෝ, වශී, අඳුන්, නැකැත්, විශ්ව ශක්ති ආදී මෙකී නොකී ප්රබුද්ද ඇදහිලි කර්ම ඔහෙට වැඩම කරවගෙන නැද්ද?
DeleteThis comment has been removed by the author.
Deleteආගමික නිදහස උපරිමයෙන් තියෙනවා ... පල්ලි කෝවිල් වගේම පන්සලක් තියෙනවා. අපේ හැලපෙ ගෙ කාර්යාලයෙන් එලියට බැහැපු ගමන් පන්සල..
Deleteදාන මාන පිංකම් වගේම දන්සැල් පවා දෙනවා පන්සල ආශ්රිතව . ඕමාන් ජාතිකයන් පවා ඔය දන්සැල් වලට එනවා..
මගේ මිත්ර ඕමාන ජාතිකයන් කීප දෙනෙක්ම අපි එක්ක පල්ලි ගිහින් තියෙනවා ..
යන්තර මන්තර කේස් නම් නැහැ ... දැනුවත්ව
////යන්තර මන්තර කේස් නම් නැහැ ... දැනුවත්ව////
Deleteඔමානියො අතරේ ඔයවගෙ ගුරුකම් වැඩ තිබුනා, ඒවා වුනේ රහසේ.
ඒවා නම් දැනටත් තියෙනවා. al hamra පැත්තේ බහුලයි.. ඒ කිව්වෙ jebel shams වල පාමුල ට වෙන්න.
Deleteපීරිසියට දාලා බොන තේ එකෙත් පොඩි ලල් එකක් තියෙනවා
ReplyDeleteඑහෙම බීපු කාලයක් මතක නැහැ ..ඒත් අමුතු ගතියක් තිබ්බා
Deletegodeyyyyyyyyy
ReplyDeleteඑකඟයි
Deleteතාත්තගේ ව්යාපාරය එක්ක මම පොඩිකාලේ ගොඩක් ගැවසුනේ පංචිකාවත්ත, ගල්වල පාර ආශ්රිතව. බුහාරි එකේ බුරියානි, වටලප්පන්, ෆලූඩා, ආමර් ස්ට්රීට් එකේ තියන කඩේක තිබ්බ ඇටලොකු තම්බපු හාල් (යකඩ හාල්) ,සරස්වතී භවන් එකේ ලොකු පපඩම්, නම මතක නැති ගල්වල පාරේ මුස්ලිම් හෝටලේ සිකුරාදා තියන සවාන්, වාහනයක් තිබුනේ නැතිකාලේ ගිය කුලී වෑන් එකේ ගුණදාස අංකල්, සෙන්ට් ඇන්තනීස් හාර්ඩ්වෙයාර් එකේ හිටපු හාතාගොඩ අංකල්, ඔස්කාර් ස්ටීල් එකේ හිටපු දෙමළ මැනේජර් අංකල්, දෙසැම්බර් මාසේ අග ගියහම වෑන් එක පුරෝලා අරගන එන කැලන්ඩර්, ඩයරි තොගේ.....
ReplyDeleteමේ ඔක්කොම පෝලිමට ඔළුවට එනවා ඉතින් දැන්.
බුහාරි එකේ බුරියානි වගේම ආමර් වීදියේ වානි විලාස් ගැනත් පෝස්ට් එකක් ලියන්න ඕන ළඟදිම
Deleteමගේ ජීවිතෙත් ආමර්වීදියේ තෝස කඩ, බේක් හවුස්, සෙන්ට්රල් එක ගැන ගොඩක් මතකයන් තියෙනවා. ඇස් වාට්ටුව ඉස්සරහා තියෙන කඩවලිනුත් ඇති පදම් කාලා තියෙනවා.
ReplyDeleteඒ කියන්නෙ මගේ කුලකයෙ එකෙක්
Deleteපට්ට ලියවිල්ල, මචෝ උඹ රෝයල් එකේ මොන බැච් එකේද ?
ReplyDeleteඑහෙම කිව්වම එක්ස්පෝස් වෙනවා වැඩියි නේ බන්
Deleteනිතර ගැවසුනු තැන්.ඉස්කෝලේ ඇරිලා කටුගේ අස්සෙන් තමයි පාක් එක පැත්තට බඩගාන්නේ දුම දාන්න.
ReplyDeleteකටුගේ එහාපැත්තෙ ටෙනිස් කෝට්ස් අයිනෙන් ගිහින් මහවැලි කේන්ද්රයෙ පිටිපස්සට වැටෙන හොර පාරක් තිබ්බා අපි ඉස්කෝලෙ යන කාලෙත්...එතනින් පාර පැන්නම පාක් එකේ පිටිපස්සෙ ගේට්ටුව..
Deleteමම තාත්තව එක්කගෙන හොස්පිට්ල් ගියපු හැටි මතක් වුනා...ඒ මතකය නම් ඔහොම සුන්දර නැහැ....බොහොම දුක්බරයි....නවලෝක, සෙන්ට්රල්, ජෙනරල්, අතරේ කැම්පස් එක්සෑම්...
ReplyDeleteකොච්චිගේ ආදරණිය බිරිඳට ඉක්මන් සුවය පතනවා..
කලින් පොස්ට් එක, නුවර ගැන ලියපු, හිතට තදින්ම දැනුනා...අපුරුවට ලියල තිබුනා
හැම දෙයක් ගැනම විවිධ අයට තියෙන්නෙ විවිධ මතකයන්...
Deleteස්තූතියි ඔබේ පැතුමට...ඒ වගේම නුවර කතාව ගැන කරපු අගය කිරීමට
හැම දෙයක් ගැනම විවිධ අයට තියෙන්නෙ විවිධ මතකයන්...
Deleteස්තූතියි ඔබේ පැතුමට...ඒ වගේම නුවර කතාව ගැන කරපු අගය කිරීමට
ලස්සන පෝස්ට් එකක්. ඔයාටත් නෝනටත් ලැබුවාවූ 2017 නව වසර නීරෝගී දුක නැති සතුට පිරි ආදරණීය වසරක් වේවා.කියල හදවතින්ම මම සුබ පතනව.
ReplyDeleteබොහොම ස්තූතියි ...ඔබටත් සුබ වසරක්
Deleteඔබේ ලිවීම් රටාව ප්රියයි. සුභ පැතුම් කොච්චියා!
ReplyDeleteස්තූතියි මලී...ඔයාගෙ බ්ලොග් එකත් මම කියවනවා
Delete